(Bijna) Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van CBC NL Missiontrip The Ark ZA Naarden - Nederland - WaarBenJij.nu (Bijna) Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van CBC NL Missiontrip The Ark ZA Naarden - Nederland - WaarBenJij.nu

(Bijna) Klaar voor vertrek

Door: JanElly

Blijf op de hoogte en volg CBC NL Missiontrip The Ark ZA

25 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Terwijl Bram & Lieke, Hendrikus en Jan & Elly al genieten van het prachtige Zuid Afrika, Western Cape is de rest druk bezig de laatste dingen te regelen voor vertrek, inchecken en morgenvroeg naar Schiphol voor (gelukkig) een rechtstreekse vlucht naar Cape Town waar we met open armen zullen worden ontvangen door de 'kwartier-makers', de rest van het team en Jack Mahoney - we zien er naar uit!

We wensen de rest van de klas (Yvone, Marloes, Jenneke, Jordy en Cor) alle zegen toe op hun geweldig ondernemende missiereis naar /met "Overland Missions" in het zuiden Zambia en tot weerziens op 17maart en ook groeten we de 'andere' missiegangers Corrie en Marinus met hun bedieningen

• 25 Februari 2014 - 14:59

Gre Albrink:

Een goede reis allemaal! Behouden aankomen doen jullie!

• 25 Februari 2014 - 18:56

• 25 Februari 2014 - 21:36

Renske Van Netten:

Goede reis en ik kijk uit naar jullie verhalen!
    Shalom

• 26 Februari 2014 - 10:09

Richard Glimmerveen:

Een gezegende reis allemaal.

CBC NL Missiontrip The Ark ZA

Een deel van klas voltijd 2 van CBC NL in Naarden gaan naar De Ark in Faure nabij Kaapstad Zuid Afrika (www.theark.org.za) Zoals je kunt bekijken op hun website: The Ark is een opvanghuis voor verslaafden, wezen en daklozen, een zgn shelter waar op 2 locaties nabij Mfuleni/Kayelitsha net buiten Kaapstad in totaal zo'n 800 mensen worden gevoed, verzorgd en herstellen in die mate dat ze weer terug kunnen keren in ' de maatschappij'. Wij gaan daar dienen om de mensen te helpen, te bemoedigen er voor ze te zijn.

Actief sinds 16 Feb. 2014
Totaal aantal bezoekers 12078